IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Det är med ett tungt samvete som jag måste meddela att den här bloggen läggs ner efter 3 år.

Jag önskar att jag kunde fortsätta uppdatera men verkligheten är att jag helt enkelt inte har tid och lust längre.

Tack för att ni har varit med så länge, det uppskattas otroligt.

Angående själva bloggen så kommer den finnas kvar, om inte någon vänlig själ har lust att ta över den förstås, lämna en kommentar och se till att ni skriver i er mejl så kontaktar jag er snarast!

Mvh Linnea, (ISB)
Kommentarer
1
Hodman

Hej :) jag skulle vilja ta över bloggen om det är helt okej för er kontakta mig :)

2
Nicole

Hej! Jag skulle gärna vilja ta över denna bloggen. Jag är ett stort fan av Ian och jag har tid som jag kan lägga på att starta upp denna bloggen igen, det vore en ära att få blogga här! :)

3
Nicole

Hej! Jag heter Nicole och jag kontaktar dig för andra gången nu. Verkar som att jag på ända sätt kan nå dig här via kommentar. Jag vill jättegärna, super duper gärna ta över denna bloggen. Jag har tid för att hålla den uppdaterad, jag lovar. Snälla hör av dig till min mail [email protected] om du ser detta! :)
(P.S det kan hända att jag angav en annan epostadress första gången jag skrev en kommentar, den börjar med ''mylonely...'' D.S)

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback