IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
På senaste tiden har det kommit in lite väl mycket elaka och kränkande kommentarer, riktade mot både mig och bloggen, detta är synd då jag inte blir peppad att skriva och bloggen blir alltmer inaktiv.
Jag har valt att inte publicera dessa kommentarer då de innehåller grovt språk, och jag har unga läsare som inte borde se sådana saker.
Ja, detta är en blogg om Ian Somerhalder, och jag vet att jag skriver mycket om TVD, men det är för att det är det som han arbetar med just nu, kommer det andra projekt så skriver jag om dem, oroa er inte.
Folk har dock kommit med kommentarer som "Kan inte du börja blogga lite mer om TVD?" och efter jag gjort det ett tag så kommer andra kommentarer som "Hallå, detta är faktiskt en Blogg om bara Ian, varför skriver du om TVD?"

Så nu har jag bestämt mig för att skapa en frågestund via mejl där ni kan komma med frågor och förslag för att göra bloggen bättre - Jag har försökt med frågestund i kommentarfältet, men de flesta har inte bloggar så att man kan svara tillbaka.
Har du en fråga, Tips, eller konstruktiv kritik? Skicka in det till;
[email protected] med ämnesrubriken Q&A.
Kommentarer
1
you know who i am ;D

Gtyyyyyym bloogg linnea!!! bry dej inte om va de andra säger, the people who is trying to bring you down, does that because you are over them!!! ;D <3 <3 <3 <3 <3

2
wendie.♥

Alltså ni som skriver dumma komentarer: sluta, alltå om inte Linnea hade funnits, hade vi aldrig fått veta så här mycket om både Ian & TVD, så ni kan vara glada att hon finns. Och jag själv kan förstå hur det är när man driver en ganska stor blogg o går i nian man har en masssor av läxor. Och det klart att man tar skolan före bloggen, men hon har bloggat väldigt mycket för att gå i nian, så sluta klaga ni SOM GÖR DET!



Linnea: du är super bra, asså jag själv skulle aldrig kunna driva en sån här stor blogg.. Jag ser upp till dig Linnea! Ta INTE ÅT DIG vad de än skriver!

3
we - bookfrenzy

Gud vad tråkit med folk som klankar ner på människor som de egentligen borde se upp till. Precis som kommentaren innan nämner; du driver en jättestor blogg som alltid är trevlig att läsa, har t.o.m länkat till dig på min blogg! ;D Och som första kommentaren nämner; ta inte åt dig, de är bara avundsjuka! ;)

http://bookfrenzy.blogg.se/
4
Denise

Tråkigt att du får elaka komentarer, liksom alla borde förstå att man inte kan uppdatera jämt och ständigt, man har ju ett liv utanför bloggen också.

:)

5
sassa

din blogg är grym, bry dig inte om vad dem skriver.pussar från mig

6
Erika

Du gör rätt i att inte publicera det som är påhopp och grovt.Jag uppskattar det jobb du lägger ner på bloggen.

7
maria

din blogg är underbar! keep on! älskar den :)

8
Johanna

Din blogg är såå grym du gör ett strålande jobb. Håller med dig Wendie...... Har själv råkat ut för mycket påhopp på min Robert Pattinson sida tidigare, Man mår så dåligt och trots att man försöker göra sitt bästa och att få läsarna nöjda så hjälper det oftast inte.



Så stå på dig folk som är elaka vet oftast inte vad dom pratar om utan vill bara jävlas eller så är dom avundsjuka på din blogg och att dom bara vill förstöra. Jag är ägare till 2 fanbloggar och en privat och det är mycket att stå i. Så ge inte upp du är GRYM!!!!!



http://thesalvatorebrothers.blogg.se/
9
Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg

Älskar din blogg, ta inte åt dig av elaka kommentarer även om det är svårt! Stå på dig Linnea, you go girl!

http://piiffochpuuff.devote.se
10
Lina

jag tycker du skriver lagom mycket om både, jag hade själv en blogg om Ian förut och förstår hur svårt det är med info om bara Ian, dessutom så tycker jag att det är bra att det står om TVD oxå.



keep up the awesome work

11
Sofie

Du gör ett bra jobb, jag vet hur stressigt det kan vara att hålla båda peppen och uppdateringen uppe - kämpa vidare! :)

http://swedenvampirediaries.blogg.se/
12
Lena

Hej , jag vll säga att din blogg är sjukt bra !

Läser den hela riden eftersom att Ian Somerhalder är min största idol !

Och jag tycker själv att det är bra att du bloggar mycket om TVD för det är ju mest där man ser han !

Och jag tycker så himla mycket om TVD så jag läser ju också den för att få veta mer om TVD !

Men jag tycker att du ska fortsätta med din blogg som den är , för den är perfekt just nu tycker jag !

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback