IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Just nu är ni nästan 2000 st som läser den här bloggen varje vecka! Tack så hemsk mycket för att i tittar in varje dag och lämnar era peppande kommentarer, det gör skillnad, tro mig!


I allafall, om jag fick 30 mer besökare så skulle vi nå nytt besöksrekord, och då skulle jag kunna anordna mer tävlingar! Så om ni vill, skulle ni då kunna sprida vidare bloggen på era bloggar, och kanske till vänner och familj?

Jag ber er inte att göra reklam, men om ni absolut vill så är det perfekt, och vi alla får ut något av det :)
Länka till; http://www.iansomerhalder.blogg.se eller högerklicka på DEN HÄR LÄNKEN och välj kopiera länkadress, och sedan klistra in i er blogg :)
Kommentarer
1
wendie.♥

omg, vad kul!

Jag ska göra reklam för bloggen!!!!!!!!!!<33

Ha det bra. kram

2
we - bookfrenzy

Har redan länkat till dig i min blogg för länge sedan! ;D

http://bookfrenzy.blogg.se/
3
THEVD

Jag har länkat er blogg på min blogg så alla som är inne på min blogg kan gå in på er blogg för jag skrev såhär "Världens bästa blogg" och om man tycker på det så kommer man till er blogg. Jag hoppas verkligen att ni får mer tittare och läsare :D Detta är verkligen en skitbra blogg :D

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback