IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Just nu är det mycket som skall göras på bloggen, och saker relaterat till bloggen och jag behöver därför lite hjälp.
Här under listar jag platser ni kan söka.
• Utvecklare av Månadsbrevet - Hjälp mig att skriva månadsbrevet, som sedan skickas till alla läsare från vår mejl.
• Tipsare/letare utav information - Viktigaste jobbet, hjälp mig att hitta unik info som kan skrivas in på bloggen
• Uppdaterare av twitter-sidan - Vår nya twitter-sida måste få läsare och uppdateras regelbundet
• Medarbetare av ISF Sweden - ISF SWEDEN behöver ha info om saker som pågår i Sverige inom ämnet; miljö
• Bild och textredigerare - Redigera bilder och texter som skall sättas in på bloggen
För mer info om dessa jobb, och för att ansöka, mejla mig på [email protected]
Fyll i detta formulär och klistra/kopiera in det i ett mejl med ämnesraden; Ansökan om jobb

Namn:
Ålder:
Blogg/Facebook/Twitter/Hemsida:

Jag söker jobbet som:
Varför är jag det rätta för det här jobbet:
Tidigare erfarenheter inom detta område:


Ansökan ska vara inskickad senast den 29 maj


Kommentarer
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback