IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Jag har fått mycket frågor angående nästa avsnitt; "The Sun Also Rises" så jag tänkte klara upp några saker för er, eftersom jag har fått in mycket kunskap de senaste timmarna.
Som många av er vet så kommer det vara en begravning i slutet av nästa avsnitt, och i trailern ser man efternamnet "Gilbert" på gravstenen, så frågan är nu, Vilken Gilbert är det? Fast det kanske inte är en gilbert alls? Eller så är det Jenna som begravs brevid sin syster. (Det kan vara Elenas fosterförelder; Miranda)
Det har redan blivit bekräftat att följande personer kommer att medverka på begravningen;
Elena, John, Jeremy, Caroline, Matt & Stefan. (Vart är Damon?!)
Okej, detta är konstigt, eftersom alla "Gilberts" ska medverka, och Jenna heter Sommers så det är inte henne.
Kan det vara en öppen kista för Elena? Blir hon vampyr eller någonting annat? frågan kvarstår.
Det har blivit bekräftat att tre personer (utav dessa sex) inte kommer överleva länge nog att se gryningen av s3.
Här under är mina tankar om deras potentiella död
Jenna; Hon är redan död, fast frågan är om hon fullställer förvandlingen eller om hon dör för att rädda resten.
Alaric; Han har inte sin ring längre, vilket är farligt för honom.
Katherine; Efersom Nina ska spela två Dopplegangers till, så verkar det väl troligt att någon dör, jag menar, det kan väl inte finnas 4 dops på en gång?
John; Han har sin ring nu; Eller ja, Alarics ring, och jag hoppas att han tar av sig den och dör (John=dead to me)
Liz; Nu vet Caroline att Matt vet om henne, och att hennes compulsion inte funkade, kommer caroline att ta ur vreden på sin mor? eller kommer Liz' okunskap sätta henne i fara?
Matt; Lilla Matt har ingen aning om vad som väntar honom.

OBS ! SKRIV MIG SOM KÄLLA OM DU TAR INFORMATION HÄRIFRÅN



Kommentarer
1
sara

"Det har blivit bekräftat att tre personer (utav dessa sex) inte kommer överleva länge nog att se gryningen av s3." Menar du att tre st av dessa som du nu förklarade kommer att dö och inte kommer medverka i säsong 3?

http://phaildude.bloggplatsen.se
2
Anonym

det ståg att liz kmr göra ett dödligt misstag nästa avsnitt

3
johanna

Herregud!! Åh, jag är så sjukt laddad inför finalen, och Damon får inte dö!!

http://bellacissy.blogg.se/
4
Jennilie

Var kan man se trailern till nästa avsnitt?

http://dayswithjen.blogg.se/
5
IanIda(L)

lägg upp ? :)

http://www.youtube.com/watch?v=muztsp2qAkI&feature=player_embedded

6
Alex

Efersom Nina ska spela två Dopplegangers till, så verkar det väl troligt att någon dör, jag menar, det kan väl inte finnas 4 dops på en gång? (vaaaaaaaaaa???)

7
Lina

på grastenen BREDVID står det gilbert, man ser aldrig gravstenen som dom lägger blomman vid

8
Ebba

Det stod Gilbert på gravstenen bredvid & det var antagligen Elenas biologiska föräldrars sten. Om jag ska vara ärlig så tror jag att John är den som kommer dö.

9
hanna

hur vet du att det inte kan vara Jenna som dör eftersom där dem lägger blommorna står det inte gillbert på, för det är brevid där dem lägger blommorna det står gillbert på och det kan ju hända att det är Elenas mamma och pappa grav. så dem ville begrava Jenna bredvid... Och i trailern ser det ut som om Klause dödar Jenna

10
Anonym

Kan du inte skriva en sammanfattning om vad som kommer att hända i de den här sesongen och vad du tror??

11
Anonym

omg tyyyyler om inte tyler är på begravningen så...

men damon överlever :))))

12
Jossan - kristens.se

Vet inte om jag själv tror att det är så här men det är några grejer jag har tänkt på:



- Gravstenen; de lägger ju inte blomman framför den som det står Gilbert på, utan bredvid. Och då finns den risk för att det ligger en annan gravsten bredvid som man inte ser namnet på. Det kan då vara Sommers eller något annat efternamn eftersom det inte är ovanligt att begravas bredvid någon familjemedlem (Jenna: sin syster tex). Alltså kan det vara Elenas mamma/föräldrar som ärvara ägarna till Gilbert-gravstenen och den bara syns i bakgrunden. Man vet aldrig med TVD och deras vilseledande promos.



- Medverka under begravningen; har man fått veta på vilket sätt de ska medverka? Man medverkar ju på sin egna begravning, eller hur? Så visst kan det vara Elena, Jeremy eller John som ligger i kistan!



- De där 6 personerna du nämnde är de som ligger värst till i hela serien, så det är svårt att kunna gissa sig till något. Men jag tror att Katherine kan ligga illa till. Hon har förlorat sitt syfte i serien tyvärr. Älskar hennes rollkaraktär, men just nu är hon bara "där". Fast manusförfattarna kan ju alltid hitta på något nytt i säsong 3, såklart!



Jag tycker att det nästan skulle vara för hemskt om Jenna dog. Elena och Jeremy har förlorat båda sina föräldrar. Ska de nu förlora den enda föräldrafigur de har kvar? (Jag räknar inte John för han är opålitlig.)



Jaja, det blev lite långt men nu har ni lite att tänka på, det där med brgravningen xD

http://kristens.se
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback