IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Nu när det bara är 8 dagar kvar till avsnitt 17 i USA och pausen är över, tänkte jag ha en frågestund.
Just nu strömmar det in frågor via mejl och jag har märkt att många är detsamma, så då tänkte jag att om ni ställer er fråga här så kan jag svara öppet så att alla får veta svaret :)
Ta chansen nu och ställ er fråga om Ian, TVD eller de andra skådespelarna.
Frågestunden komer vara öppen i en vecka och jag försöker svara på frågorna så gott jag kan.
UPDATE: Okej, det ser ut som om att om jag har den här öppen i en hel vecka så kommer det bli alldeles för mycket att svara på, och jag menar inte att ni ska sluta ställa frågor, men jag stänger den någon gång imorgon.
Kommentarer
1
Rigat

Hur började du titta på TVD ?

Hur började du gilla Ian ?

Har du sett alla avsnitt på TVD ända sedan Sesong 1 avsnitt 1`? ;)

http://coookiie.blogg.se/
2
Haalii

Har Paul Wesley en flickvän? :)

3
:)

vet du om damon och elena kommer bli tillsammans i något av avsnitten? och kan du inte skriva lite kort om de kommande avsnitten? :) om du vet vad dom kommer handla om dvs :)

4
Anonym

1.Bilden här på frågestunden vad e det för avsnitt?

2.hur tror du säsong två kommer sluta?

3.är det säkert att det blir en säsong 3,och isf vad skulle den handla om??

4.Har ian nån flickvän?

5
Isabelle

Är du intresserad av att få ngn hjälp med bloggen?

Jag har sett alla avsnitt av TVD och är ett stort fan av serien och Ian. Har haft en Ian blogg tidigare.

http://honkallasbella.blogg.se/
6
nathalie

Tycker du att Paul Wesley är snygg?

Borde han bli Tillsammans med elena eller borde Damon det?

:D

7
ida

är förvirrad och är glad om du kan svara på frågorna!

1: är Ian och Nina ett par i verkligheten ?

2: kommer serien att fortsätta?(sägs att den har för lite tittare;()

3: om den gör det, kommer dom då göra säsonger fram till sista boken ?<33

8
Anonym

gullig bild !<3



1.är ian och nina tsm ?

2.kmr elena bli kär i damon

9
isa<3

1. när kommer nästa "The Vampire Diaries" boken i sverige?

2.behöver du ngn hjälp på bloggen?

Jag tittar på The Vampire Diaries i TVD tid + dt finns ingen kändis som jag älskar mer än ian Somerhalder !! <33333

//isa<33

http://perfectlifestyle.blogg.se/
10
Anonym

har ian någon flickvän???

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback