IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Hej allihopa! Vad kul det är att se att det har blivit mer besökare här, och alla era vänliga kommentarer värmer verkligen.
Om du inte har fått ett svar på en fråga eller kommentar så är det för att jag har fått massor av mail, kommentarer etc. och jag hinner tyvärr inte svara på alla, så jag säger till alla som läser min blogg; TACK SÅ MYCKET!
Och nu till det lite allvarligare som jag hade att säga, det är nämnligen så att jag har sett flera bloggar som har kopierat det jag har skrivit och lagt ut det på sina egna bloggar, och sen sagt att det är dem som har skrivit det,
Detta är ganska tråkigt då jag tar mycket tid av mitt liv till att skriva mina inlägg, och sen ser man hur någon annan får beröm för dem.
Så från och med nu så föreslår jag att ni som kopierar mina inlägg slutar, eller åtminståne länkar mig som källa.
Tack så mycket.
Kommentarer
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback