IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Som ni kanske ser, så har jag uppdaterat designen lite, så att den är mer stilren och inte så rörig.

Om ni kollar i menyn så ska jag lägga upp Affiliates med bildlänkar [så som de flesta bloggar har]
Och jag undrar vila av er som vill göra ett länkbyte med mig.
Passa på nu säger jag, för de affiliates jag tar in nu kommer ligga som top-affiliates, sen blir det svårare att få en länkning hos oss.
Hur det går till:
1. Länka iansomerhalder.blogg.se i din blogg (inte i ett inlägg, utan i länkar eller affiliates)
2. När jag ser att din länk kommit upp så skapar jag en bild med din kändis och länkar till din blogg.
3. Det kan ta upp till 2 dagar för din bildlänk att komma upp, tar det längre tid, mejla oss.
Kommentarer
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback