IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Ett månadsbrev kommer att dyka upp i era email-Inkorgar den 31 Januari 2011, det är nummer 1 och det kommer att bli tolv nummer totalt på ett år + några extra nummer.
Varför ska just du prenumerera på månadsbrevet?

Ett månadsbrev är väldigt roligt i sig, det är rolig läsning, högupplösta bilder, och fantastiska videos.

Men det kommer också att innehålla mycket tävlingar och såkallade "Give-Aways", vilket betyder att man kan får saker helt gratis, som då är relaterade till Ian Somerhalder.

För att just du ska ha chansen till allt detta behöver du börja prenumera på månadsbrevet, det är gratis och jätte enkelt.
OBS. Du behöver din målsmans erkännande om du är under 12. (Då vissa text- och media-innehåll kan ha olämpligt innehåll för unga)
Har du några frågor på detta? Mejla mig på: [email protected]

Okej, nu vidare till hur du anmäler dig.
Det är väldigt enkelt, allt du behöver göra är att lämna en kommentar under det här inlägget, P.S Ni som redan har anmält er här behöver inte göra det igen.

Jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag! :)


Kommentarer
1
Jag

Vill oxå ha månadsbrevet:)

2
jennifer

anmäler mig:)

3
Emelie

Jag vill ha det :)

4
Caroline

jag vill ha :)

5
Vanja

Vet ine ifall jag har anmält mig innan..? Men jag gör det igen isåfall fär säkerhetsskull<3

6
linnea

anmäler mig oxå! jag älskar ian somerhalder

7
Malin

Jag vill ha det! :)

8
lexi

anmäler mig! :) [email protected]

http://www.freedom.devote.se
9
Emelie

jag saknar månadsbrevet :(

det skulle väl vara ute idag? (;

http://heypetrova.tumblr.com
10
MalieMelon

Jag anmäler mig (:

http://aliciasnormalaliv.blogg.se/
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback