IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Nu känner jag faktiskt att jag har tröttnat rätt så rejält på designen så jag har beslutat för att skapa en ny med hjälp av er.
Jag har redan gjort headern, och bakgrunden, dvs hela visuella designen, dock behöver jag lite hjälp på vad bloggen ska innehålla osv.
Vill ni ha musik? Vilken sorts musik isåfall?
Vill ni ha en chatt?
Lämna era ideér som en kommentar under detta inlägg och var inte rädda att ge kritik, jag menar, det är ju ni som faktiskt läser bloggen och kommenterar, så självklart vill jag höra era åsikter.
Kommentarer
1
sareN

Du kan väl ha lite musik som de använt i The Vampire Diaries i sådana lite känsliga scener som innehåller Ian Somerhalder? Typ som Sleeperstar - I was wrong S02E08 ?

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback