IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Ellen på Vampirediaries.se har tyvärr gått ut med att hon ska sluta skriva på hemsidan :(
Då jag har följt henne sen starten för över ett år sedan så måste jag uppge att det är väldigt tråkigt att hon inte ska skriva mer, fast man måste ändå förstå att det finns ett liv utanför sin blogg/hemsida trots att andra inte tror på det.
Jag vill bara säga tack till dig Ellen som har försett oss med fina bilder och nödvändig information genom åren, vi kommer att sakna dig :)
Kommentarer
1
ellen

Tack, vad snällt att du förstår. Det uppskattas då det inte var varken ett lätt eller roligt beslut från min sida. kramar

http://vampirediaries.se
2
Madde

Hej! Jag håller med om att det är tråkigt att Ellen ska sluta uppdatera men det finns en annan bra blogg som uppdaterar oftare den heter vdsweden.blogg.se

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback