IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Hejsan alla fina människor i detta vackra vårväder!
Idag har jag en stor nyhet som jag bara måste dela med mig, okej så ni vet redan att Ian har en välgörenhets"grupp" kallad Ian Somerhalder Foundation eller kort ISF.
Nu är det så att jag har lanserat den svenska motsvarigheten; ISF Sweden
Då välgörenhet ligger mig varmt om hjärtat + att ian är en sådan stor inspirationskälla, så ville jag också bidra med något.
Så därför har jag startat en ny sidoblogg tillägnat detta + ett konto på twitter så att ni kan hålla er uppdaterade om vad som händer.
Jag hoppas att ni förstår att varje människa kan göra en skillnad, och då vi är nästan 9 miljoner människor i Sverige så tror jag att om vi sprider detta vidare så ska vi nog kunna nå minst ett par hundra människor.
Vill du hjälpa till? Följ oss på twitter och facebook och besök bloggen dagligen för nya uppdateringar.
Kommentarer
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback