IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Jag har fått många mejl och kommentarer där folk undrar om jag kan berätta om vem jag som driver iansomerhalder.blogg.se är.
Så nu ska jag berätta lite kort om mig :)
Namn: Linnea
Ålder: 15 år

Intressen: Jag älskar att agera, dvs. spela teater, vilket jag har gjort nu i snart 10 år, så därför har jag valt att skriva om en skådespelare som gör just det jag älskar.
Förebilder: Skådespelare som Julia Roberts, Ian Somerhalder, Will Smith mm.
Favorit Filmer/TV-serier: twilight, new moon, eclipse, Resident Evil, The Vampire Diaries, LOST
Det var lite om mig, är det något annat du vill veta är det bara att fråga :)
Kommentarer
1
sanna

okej,tack!:D<3<3

http://sannabergmans.blogg.se/
2
Fatma<3<3

Såg det du hade sänt in på Julia tidningen. Jag har följt din blogg i snart 2 veckor nu. Och den äger verkligen!! ;D

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback