IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Jag är ledsen för min dåliga uppdatering den senaste veckan.. Jag vet att det inte är bra att komma med ursäkter men jag går i 9:an och det är MYCKET arbete jag måste ta itu med under kommande veckor..
Men för att kompensera för mitt frånvarande så ska jag ordna en tävling där ni kan vinna fina priser relaterade till Ian Somerhalder.

Vi får se vad det blir den här gången, vi har ju kört med tröjor och lite andra saker så jag undrar vad vi ska hitta på nu. Har du ett förslag? Isåfall kan du väl lämna en kommentar under detta inlägg endast :)

Under tiden ni tänker får ni här en bit ögongodis att njuta av..♥

2006set2.jpg B&W + image by erastaf
Kommentarer
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback