IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Hej allesammans!

Jag har skapat den här bloggen för alla som älskar Ian Somerhalder.
Detta är en fansite för er och för att den ska bli riktigt bra så behöver jag er hjälp.
Om ni har några bra idéer så är det bara att lämna en kommentar eller mejla mig på [email protected].
Sidan är just nu under konstruering men ska bli klar väldigt snart.
jag kommer ha massor av tävlingar och en massa annat skoj på sidan så kolla in med jämna mellanrum för nya uppdateringar.

Vi hörs!
Kommentarer
1
Alicia

Kul men bloggen älskar också Ian, he is sooooooooo hooooooooot!

Kommer du att skriva om vampire diaries ockå?

http://sweetalicia.blogg.se/
2
Happy fan

Va kul! Jag älskar också Ian. Kmr vara inne på hemsidan hela tiden ;)

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback