IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
 Nu kommer jag att svara på lite frågor som ni har ställt till mig genom kommentarer.

Första frågan är angående inlägget; Mejla Ian:

kan man mejla? har du testat. i så fall, fick du svar?:) och e det försent att mejla honom nu? snälla svara så fort du kan!;,(

Personligen så har jag inte mejlat honom, jag valde att vänta en tid, men jag tror inte att det är försent nu, däremot tror jag att det är bättre att mejla nu, eftersom det har gått en tid sen alla mejlade honom, han kanske får mejl fortfarande, men det är nog betydligt mindre än förut, så om du mejlar nu så har du nog större chans att få ett svar!

Sen har jag en kommentar som jag bara måste svara på, även fast det inte är en fråga:


Hej:) Jag heter Hanna. Jag älskar Ian Somerhalder!!! Jag läser hans twitter vartenda dag. Och jag upskattar verkligen att du lägger ner tid på att skriva det senaste nya om honom. Det här är en toppenblogg så jag hoppas att du inte slutar blogga:(
Jag kommer att flytta till England(lång historia) så det kommer inte att vara så enkelt att följa, och läsa allt på vd.net och vd.se. Men jag kommer att fortsätta läsa din blogg. Så jag hoppas verkligen att du inte lägger ner bloggen:(

Tack så hemsk mycket! Detta får mig att bli mer motiverad till att blogga! Det är så skönt att det finns folk som verkligen stöttar mig, då detta tar upp mycket av min fritid. Tack!


Tredje frågan handlar om inlägget; Ians karriär:

är det alla hans roller(alltså e du säker)

Nej, alla hans roller finns inte med på listan, men den kommer definitivt att uppdateras så snart som möjligt.

Nu kommer ett påstående:

Ian har fel när han säger att det finns en scen i den där boken (the vampire diaries the awekaning and the struggle) Han sa att Damon går och tar massa kläder och sen, kontrollerar tjejen som jobbar där sedan kommer han ut med en massa saker. Det har han fel:P

Jag insåg också det när jag kollade på videon för första gången, men han sammarfattar vad som hände i helheten, det programmet han var med i har ju en speciell tidsgräns, så som alla program har, så han hade nog inte tid att gå in på detaljer.




Det var alla frågor, påståenden m.m. för den här gången.
Kommentarer
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback