IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Nu tänkte jag vara lite snäll och skriva ut artikeln från Julia tidningen här i bloggen så att ni som inte har möjligheten att köpa tidningen också kan läsa.
Detta gör jag bara för er, så lämna inga negativa kommentarer, tack!

OBS!
Du får gärna kopiera artikeln och lägga ut på din egen blogg MEN, skriv en kommentar där du säger att du har lånat den, OCH länka alltid tillbaka till mig.

Ian Somerhalder

Damon är en ganska elak typ, är det svårt att spela honom?

- ibland. I verkligheten är jag en snäll kille, men jag har skapat mig en inre bild av vem Damon är för att på bästa sätt kunna spela rollen på rätt sätt.
Jag har under mitt liv skaffat mig en hel del livserfarenhet, Jag vet hur det känns att vara kär och jag vet hur det känns att bli sviken.
Tänk dig att vara 175 år gammal, som Damon är, och hur mycket han har sett och upplevt under sitt liv? Jag menar, det är inte konstigt att han är cynisk och misstänksam, han har sett så många människor födas och dö.
Jag tror att han innerst inne är en ensam person.

Hur känns det att ha på sig all makeup och löständer?

- Till en början var det jobbigt. Kontaktlinserna var så obekväma att tårarna började rinna, det gjorde jätteont, men efter ett tag vande jag mig. Faktum är att det är lättare för mig att komma in i rollen och "bli" Damon när jag har blivit sminkad, satt in linserna och fått på mig löständerna.

Känner du några andra vampyrskådespelare? Robert Pattinson till exempel?

- Jag har träffat Robert. Han är jättetrevlig. Men jag måste erkänna att jag inte sett någon av "twilight"-filmerna. Men jag har hört att Robert är jättesnygg i filmerna och att alla tjejer är som galna efter honom. Haha, Grattis Robert!

Varför har du inte sett "twilight"-filmerna?

- Därför att jag inte vill bli påverkad av stämningen och skådespeleriet i de filmerna. Jag vill vara säker på att jag spelar min roll i "Vampire Diaries" på ett unikt sätt och inte känna att jag härmar någon annan.

Har du någon favorit bland de vampyrfilmer du sett?

- Jag gillar "Shadow of the vampire" med Willem Defoe, men den är väldigt otäck och garanterat ingen film som de som gillar "Vampire Diaries" och "twilight"-filmerna skulle gilla. Det finns inga snygga killar med i den filmen!
Jag har alltid varit facinerad av myter och sagor kring vampyrer.

Berätta något vi inte vet om dig!

- Jag sökte en av rollerna i "True Blood", men jag fick den inte. Jag var jätteledsen för det och jag kunde inte stå ut med att titta på programmet förrän nyligen.
Ryan Kwanten fick rollen jag ville ha, men nu har jag min egen vampyroll och den är jag nöjd med!

_______________________________________________________________________________________________

Det var allt som skrevs förutom "kort om ian" (men det kan ni hitta på sidmenyn under rubriken fakta, ian somerhalder) samt "5 fakta" som också kommer upp under den rubriken.

Hoppas att ni uppskattade den här artikeln som jag tog min tid att skriva, ni som har negativa kommentarer kan kasta dem i sopkorgen medan ni som har positiva kommentarer eller kritik (både posetiv och negativ) är fullt välkomna att kommentera.



Kommentarer
1
malin olsson

Hej! Undrar bara var det ursnygga blogghuvudet på Ian blivit av? Saknar honom...;)

Köpte Julia tidningen för några dagar sedan, enbart pga VD intervjun...Riktigt fina bilder på både Ian och Paul.

Kram

2
Miriam

Jag visste att han hade sökt en roll till True Blood, men jag har aldrig vetat vilken :) Tack för att du skrev ner artikeln, nu har jag fått mitt svar ;)

Haha typiskt att han sökte rollen som "den snygga", det är iaf hur jag har uppfattat karaktären som Jason Stackhouse :P

http://friedmans.blogg.se/
3
Alicia

Är det okej om jag kopierar intervjun?

http://twilightdiaries.blogg.se/
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback