IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Som vanligt så gick jag in på min youtube idag för att kolla efter nya uppdateringar, och då såg jag att den amerikanska tv-kanalen the CW som sänder The Vampire Diaries i USA, har lagt upp en ny trailer baserad på klipp från hela säsong 1, trailern är som en slags förberedelse inför säsong 2, så om du inte har sett hela säsong 1 så innehåller videon stora spoilers, det finns även klipp från säsong 1 som vi inte har sett ännu.
Videon är väldigt bra gjord med intressanta effekter och ett starkt budskap, för allt cirkulerar ju runt en väldigt speciell person.... eller, ja, vampyr....
Med den här trailern + den som visades på comic con, så kan jag lugnt säga att
säsongspremiären av TVD säsong 2 kommer lämna oss mållösa!
Jag längtar tills 9 September!
Kommentarer
1
Bella

Gud vad jag längtar till säsong 2!!!!

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback