IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Nu tar serien ett uppehåll till den 27 Januari.

Tänker ni nu: NEEEJ, Vad ska jag nu hitta på i 1 ½ månad?
Då har jag svaret till dig, du kan underhålla dig med det nya som dyker upp här.
Jag kommer att visa repriser av avsnitt, lägga upp låtar och bilder som har varit med och mycket mer.
Det enda Du behöver göra är att lämna en kommentar med just det önskemålet du har.
Du kan önska och fråga vad du vill och hur mycket du vill, för jag kommer posta ett enskilt inlägg för varje önskemål/fråga så det blir mycket uppdatering framöver.
Fråga vad du vill om serien, lämna ett önskemål.
Klicka på pilen för att komma till kommentarsfältet.  
Kommentarer
1
lisa

Är du seriööös???

http://tuttlisa.webblogg.se/
2
vene

Kan du inte lägga upp lite roliga bilder på TVD gänget?:)

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback