IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Först och främst, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! x 99999999
NU HAR DEN "OFFECIELLA" TRAILERN TILL THE VAMPIRE DIARIES KOMMIT UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TYVÄRR HAR INTE HTML-KODEN SLÄPPTS OCH JAG ÄR FÖRST AV ALLA ATT SKRIVA OM DETTA, SÅ JAG KOMMER ATT SKRIVA EN LÄNK FÖR ER SOM MÅSTE SE DEN.
URSÄKTA OM JAG SKRIVER I CAPS, MEN JAG SKAKAR OCH SKRIKER JUST NU OCH JAG MÅSTE SE DEN IGEN!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
KLICKA HÄR FÖR ATT SE TRAILERN!
Kommentarer
1
Johanna

jag håller med dig bara älskar trailern så underbart alltså reagerade på samma sätt som du måste jag helt klart säga.... Slutade nästan att andas för en stund!!!!!!!!!!

http://thesalvatorebrothers.blogg.se/
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback