IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den

Japp, nu är det endast 14 dagar kvar till säsongspremiären av The Vampire Diaries säsong 2 sänds!

Hjälp vad fort tiden har gått, nyss var det en månad kvar och nu har hälften av den tiden gått, två veckor är ingenting just nu.

Jag tänkte fira med en bildbomd med lite bilder från säsong 2, och ni kan ha sett vissa, men som alltid.. så är dem värda att visas igen :)











Och tillslut, den offeciella postern för säsong 2!



 
Dem håller ihop, vad som än händer.. eller gör dem det?..

Kommentarer
1
Malin Olsson

Hej hej!

Ville bara dela med mig av mitt lyckorus;)

hade beställt VD säsong 1 från discshop, den importerade versionen (då jag inte orka vänta mer på att se denna UNDERBARA serie!!) och den landade i min brevlåda idag! Lyckan är total!! När jag sedan läste på baksidan av den, så fann jag att den ÄR textad på svenska ( och flera andra språk)!!! Kanon!! Har ju lite svårt med en del engelska uttryck som de svänger sig med i serien ibland;)

Ville bara upplysa dig om detta med undertexterna, tänkte att många väntar nog på att den svenska utgivningen ska ske.

Tack för en kanonbra blogg!! Läser den varje dag (på jobb..hi,hi..)!

Kram Malin

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback