IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
På grund utav vissa skäl så har jag satt en kommentars-spärr på kommentars-sidan, det innebär att man måste skriva in en verifieringskod/och att jag verifierar kommentaren innan den är fullt synlig för andra.
Det har kommit in en del kränkande och förolämpande kommentarer som jag har valt att inte publicera pågrund av att jag inte vill skapa en otrevlig miljö.

OBS! om du bestämmer dig för/har skickat en kränkande eller förolämpande kommentar som innehåller någon form av personangrepp, hot, rasistiskt kränkande m.m. så kommer du att få en varning, gör du det igen, så kommer du att anmälas till blogg.se, och om du sedan fortsätter en tredje gång så kommer jag att kontakta polisen.



Kommentarer
1
TwilightDiaries

Ofta man skriver något sånt? Men aja, tur att du har löst det nu. Vilken sida fick du hjälp med det?

http://twilightdiaries.blogg.se/
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback