IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Nu har ni chansen att önska en bild eller videoklipp från the vampire diaries i HQ (High Quality, Hög kvalité)

T. ex. "jag vill se en bild på när Elena och Stefan kysser varandra i avsnitt..." eller "jag vill se en video när bonnie avslöjar sina krafter för Elena igen"

Om din förfrågan har något att göra med avsnitt 17-22 som inte har sänds i Sverige ännu, klicka då här eller skicka till den här adressen; [email protected]  
Annars kan du skriva bland kommentarerna.


Katherine Pierce(Nina Dobrev) Damon Salvatore (Ian Somerhalder)Pearl(Kelly Hu)
Kommentarer
1
panda

oh oh oh... nice! <3

uhm, jag kom hit till din lilla blogg genom vampirediaries forumet, och jag är väääldigt intresserad av en högkvalitébild :D

Jag la till dig på msn (lilla_ica@hot)

http://pandadesu.blogg.se/
2
panda

haha okej, då skriver jag här :D

Bilden jag är ytterst intresserad utav är när Elena och Damon dansar ^^ <3

(tror det är sista avsnittet, eller näst sista.. bland de sista iaf)

http://pandadesu.blogg.se/
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback