IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Nu när säsong 2 är slut, och vi har nästan 4 månaders väntan framför oss, så tänkte jag starta upp ett litet projekt för alla er som vill fördriva tiden till september månad.
Så jag har startat ett liten aktivitet kallat Waiting For Season 3 eller kort WFS3. där alla ni har chansen att se alla avsnitt av TVD (säsong 1 & säsong 2) fram till säsong 3 börjar.
Tillsammans kommer vi (på iansomerhalder.blogg.se) och ni kolla igenom alla avsnitt från början + disskutera och dela med oss av fanart, videos och fanbilder.
Detta projekt startar på Måndag den 16/5 2011, kl 18:00 och slutar kl 19:00, tiderna kan komma att ändras.

Hur gör jag om jag vill delta?

svar: Det är väldigt enkelt, skriv bara en kommentar att du är med och besök bloggen på måndag kl 18:00

Vad händer om jag vill vara med, men tiderna passar inte?

svar: Antingen kollar du på reprisen som går dagen efter, eller så skickar du ett mejl till [email protected] och föreslår bättre tider.

Om jag har missat ett avsnitt och en disskussion, vad gör jag då?


Svar: Kolla på reprisen (första på tisdag) och disskutera där.

Hur gör jag för att hålla mig uppdaterad inom allt som händer?


Svar: Följ oss på Bloglovin', Facebook och läs den dagliga re-capen.



Är din fråga inte med här? skicka en kommentar så svarar jag så fort jag kan.



UPDATE:
Detta är ett bra tillfälle att se avsnitten du missat, eller om du inte riktigt har hängt med.
Diskussionen kommer att vara efter vi har sett avsnittet, sombörjar 18:00 och slutar ca 18:42, efter det kan ni disskutera i kommenarsfältet, då har jag tagit bort spärrenför kommentarer ett tag så att ni kanse fritt vad ni skriver, jag har funderat på att skaffa en chatt oxå men vi får se hur det här funkar först.
Kommentarer
1
Anonym

Vad tyckte du om det sista avsnittet? Delena action!!!

2
sara

I'm so in! :D

http://phaildude.bloggplatsen.se
3
Mimmie

Jag vill gärna va med

P.S Älskar din blogg <3

4
ina

Har sett säsong 1 och säsong 2 typ tre gånger redan men jag är med iallafall :D

http://inarusteberg.blogg.se/
5
Maria

jag vill gärna vara med! :D

6
Mimoza

Jag är med, detta är en bra chans för mig då jag inte följt serien som alla andra.

7
Amanda

8
Amanda

Jag vill vara med. Jag vill inte vänta tills september på tvd men tyvärr så måste man. :)

9
caroline

Jag är med! ;D

10
Lina

jag ä me<3

11
felicia

Jag fattar inte riktigt vadå vart ska vi diskutera avsnitten? i komentarfältet? det suger ju lite och ska vi kolla på första avsnittet samtidigt som vi diskuterar osv (trög tjej här, snälla förklara)

Iaf är jag gärna med även fast jag sett alla säsonger 3 gånger om. Damon <3

12
Johanna

jag är sååå med " :D

http://edluund.blogg.se/
13
Linnea k

Jag vill vara med! :)

14
I&I <3

Jag är jätte gärna på! :)

15
Amalia

ja är med! :)

16
wendie.♥

Jag är med!

jag besöker bloggen på måndag, och som jag alltid gör!

17
oz

Jag är absolut med :D

18
Anna

Vill absoult vara med och tita :))

19
felicia

tack så mycket för updaten nu fattar jag hoppas du kan fixa någon chatt för det skulle vara bra men det blir säkert jätte bra annars också ju :D

kramkram

20
Nadie

jag är med! :)

21
lydia

Jag är med! :)

22
Saga

helt klart med!!:D

23
sarah

Ska se om jag kommer ihåg! ;D Har nämligen precis börjat se om säsong 1 med en kompis i helgen. Men ska försöka :D Sounds fun!

http://saraah.webblogg.se/
24
sara

klart jag är med =D

http://saraflodstrom.blogg.se/
25
Elvira

ÄLSKAR din blogg och jag har precis sett om båda säsongerna men gör det gärna igen! Jag är med :) <3

http://baraelliii.blogg.se/
26
therese - seul.blogg.se

jag är med =)

http://seul.blogg.se/
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback