IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Satt precis och funderade på när bloggen fyllde år, så jag kollade upp det och det visade sig att vi firade ett år den 2 mars! Förstår inte att det har gått ett helt år sedan jag tog min dator och satt mig ner för att leta efter VD bloggar.
Först Hittade jag Ellen (VampireDiaries.se) då hon var helt ny och vi blev vänner.
Hon inspererade mig att starta en egen blogg och det gjorde jag, och nu är jag största Ian S bloggen i Sverige med över 2000 besökare:)
VAR ENDA EN av er ska ha ett stort tack för att ni har varit med mig på den här resan och jag hoppas att ni fortstätter att göra ett besök då och då i framtiden.
- Linnea
Kommentarer
1
isa♥

åå grattis bloggen!

jag har en fråga... jag har hört rykten om att ian (boone) dyker upp i lost säsong 6 igen..?

e ryktet sant?



när han dog i säsong 1 så grät jag skit mkt... :'( :$



PS. den här bloggen är så pass bra att jag följer den, du e super bra!!!

http://perfectlifestyle.blogg.se/
2
sareN

Du är grymt bra på att blogga, och jag älskar att läsa din blogg. Sluta aldrig! xd

http://sarajanghede.blogg.se/
3
TheVampireDiariess

Grattis till ett år på bloggen!



SV; Hej! När du lägger upp bilderna i bloggen så väljer du ju först bild sen när du ska lägga in bilden kan du ju välja storlek (100, 200, 300, 400, 500 osv..) sen där under så kan man välja ''full storlek'' eller ''miniatyr'' klickar du på att ladda upp bilden i miniatyr så blir de så där små och sen när du klickar på de på bloggen så ''poppar'' de upp ;) Hoppas du förstår, är inte så värst bra på att förklara..

http://thevampirediariess.blogg.se/
4
Ian faan!

Hej! Vad är Ian's adress? skulle vilja skicka ett brev X)



Grattis! Ett år är mycket :D

5
VD FAN #1

Jag älskar dig blogg!!! och jag undrar om du kan få mer fakta om ian,nina,paul eller vampire diaries om du kan :D



P.S. jag kommer inte ta saker från din blogg om du skriver fakta :)

6
Haali

Hej! du sa att månadsbrevet kommer 20e. men jag har inte fått något än :/

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback