IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Jag har goda och dåliga nyheter, vi börjar med de dåliga.
Tyvärr så kommer TVD att ta en paus i USA pga två olika andledningar, för det första så har CW bestämt att de måste sprida ut avsnitten så att serien slutar i mitten av maj istället för en månad tidigare då det bara är 6 avsnitt kvar av säsong 2.
Sen har Paul Wesley (Stefan) brytit fotleden och kan inte göra för omfattande scener då det är en påfrestning för hans fot.
Och jag vet att det just var en jättelåång paus för ungefär en månad sedan, men detta är helt enkelt något vi får stå ut med.
Just nu har vi sett fram till avsnitt 16 (The House Guest) och Nästa avsnitt 17 (Know Thy Enemy) kommer tillbaka den 7 april.
Det är en lång paus på ungefär fem veckor så jag ska se till att posta mycket foton, videos och annat roligt för att hålla er både underhållna och uppdaterade.

OK, nu till de mer roliga nyheterna
Det är så att det har offeciellt bekräftats att det blir en tredje säsong av TVD, och ja, vi får hoppas att det inte är den sista.
TV-serier funkar som så att de får testa sitt program med hjälpa av ett Pilot-avsnitt, och om det avsnittet ligger bra till i statistiken får man fortsätta sända programmet, och efter varje avsnitt gör man likadant, man kollar statistiken, dvs. antalet tittare och sen beräknar man om det är värt att fortsätta med en till säsong.
Så det vi kan göra för att hålla TVD levande är att visa att vi älskar dem.

Trailer för nästa avsnitt i USA, Know Thy Enemy:


Kommentarer
1
Lena

Stackars Paul !

http://llenaapettersson.blogg.se/
2
Lisa

Yes! En tredje säsong!

TACK för en bra blogg :)

http://annalisawadsten.blogg.se/
3
johanna

Jaa!! Gud, jag hoppade upp från stolen av lycka när jag läste att det blir en tredje säsong! Shit va underbart!!

Men gud va dumt att det blir uppehåll. Hur ska jag klara av att vänta ända till 7 april?! Och stackars Paul... :(

http://bellacissy.blogg.se/
4
emme :)

tjena! :)

Jag är ett stort fan av Vampire Diaries! :)

Jag gilalr verkligen din blogg, Så jag länkar din blogg, eller hur man säger, Till min blogg, som en direktlänk på sidan, Så kan jag besöka den enkelt!

Hoppas det är okej. :)

Helt klart en toppen blogg!

Kolla gärna in min blogg, Men är inte så värst uppdaterad xd men ska försöka börja skriva någon gång när jag orkar ^^



Hade bra, kram emme.

http://emmewidlund.blogg.se/
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback