IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Från vad vi har hört genom Julie Plec och Entertainment Weekly kan vi fastslå att Damon kommer att ge Elena någonting speciellt i födelsedags present, något ni kanske inte vet är att det finns en bild på denna speciella present..

Det är nämnligen ett halsband med en Lapis Latsuli sten i, en likadan som finns i Stefan, Damon, Caroline och Katherines smycken, och som hjälper dem att skydda sig själva från solen.. Varför får Elena denna?
Källa|Fick denna bild e-mailat till mig av en vän som har spoilerbilder om TVD..
Kommentarer
1
TVD

Vilken fin present :)

2
Lisa

jag tror att hon får den för att hon kommer att förvandlas till vampyr jag tror att hon kommer att vilja det och Damon kommer gladeligen göra det.

Och att Elena kanske väljer att vara med Damon istället för Stefan.Kanske,kanske inte :/

Är det rätt?

I LOVE TVD ALWAYS! Och IAN HOT SOMERHALDER!!! <3 4-ever you will be mine! (Hoppas jag) ;D

Och jag är gärna med i din tävling fortsätt göra inlägg om Ian för vi älskar honom !!! <3

http://lisa-blogs.bloggplatsen.se
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback