IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den

Eftersom jag har första avsnittet av säsong 2 på datorn och jag har en youtube kanal [Min Youtube] så tänkte jag göra en liten omröstning med er.
Det går ut på att ni ska skriva en kommentar om vilken scen ni vill se från The Return, de 5 scener som får flest röster kommer jag lägga upp här på bloggen.
Klippen kommer vara i hög kvalité och väldigt bra ljud.

OBS! för er som följer serien i svensk takt, så varnar jag för spoilers i kommentarerna!
Kommentarer
1
Hanna

Den scenen när damon kysser henne,

Fast början kan väl vara när hon upptäcker honom och blir skrämd. ända tills han dödade Jeremy och gick därifrån.

Jag tror nog många i youtube skulle vilja se den delen..

Och alla Delena fan också såklart1

2
Amanda

Jag tycker också den delen med kyssen mellan E och D!

3
Elin

Den när Katherine försöker döda Bonnie eller vad det är, och Bonnie får dörren att öppnas :)

http://twilightfanfic.blogg.se/
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback