IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Jag har precis kollat klart på avsnitt 1 av the vampire diaries season 2 och jag kan inte vänta tills jag har skrivit klart det här inlägget så att jag kan se det igen!

Mina tankar [SPOILERS]
Det var Verkligen ett överraskande avsnitt! Alla ni som har sett det förstår vad jag menar i slutet av avsnittet, med J och C.
Jag vill inte att C ska bli det som hon/han blir.. för då måste hon/han dödas, och det vill vi ju inte!
Har ni sett trailern för avsnitt två (Brave new world) föressten?, där säger D att han måste döda hon/han för att hon/han har druckit av någon... Undrar hur det blir med det...
T kommer få reda på vad han/hon är i nästa avsnitt, enligt trailern.
Och vi har fortfarande inte sett något av Alaric S, vart kan han vara?
Jag blev så rörd av Bonnies reaktion när hon var med Caroline på sjukhuset föressten, det förde nog tillbaka hennes minne från när hennes mormor dog.
Min favoritscen var absolut när man äntligen fick se kemin mellan D och E....
Kommentarer
1
Icedreams

Hej, vet ni vart man kan se avsnitt 1 av s2? Jag skulle jätte gärna vilja veta :D jag är så förväntansfull så jag går i taket snart!

http://icedream-s.blogspot.com/
2
Annelie

Hej! Jag såg första avsnittet av säsong 2 på hemsidan: www.Tvshow7.com Det är mycket bra kvalítet och ljud! :D

3
Icedreams

Tack så mycket :D

http://icedream-s.blogspot.com/
4
Elin

Jag satt uppe hela natten och vänta! Det var värt det!!!!

5
Malin Olsson

Tack för tipset om länken:)

Men nu är jag SUPER frustrerad!!! Det var ju inte så här jag hade föreställt mig D/E relationen!! Hoppas att allt ordnar upp sig, men va f-n...., jag hade nog haft svårt att förlåta D om jag varit i Es kläder...

6
Annelie

Jag håller med! Jag hoppas det ordnar sig!

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback