IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Jag snubblade precis förbi en jätte rolig tävling hos Ellen, eller VampireDiaries.se som ni kanske känner henne från.
Det har verkligen varit roligt att se hennes webbsida utvecklats, jag har hängt med från början och hon har verkligen en bra blogg.
Så grattis Ellen!

Så i och med detta har hon skapat en tävling där man kan vinna massor av underbara saker!
Vinsterna är:
1:a Pris: The Vampire Diaries Original Television Soundtrack
2:a och 3:e Pris: De fyra första böckerna i serien översatta till svenska och förpackade i två snygga pocketböcker med omslag från tv-serien. 

Din medverkan i tävlingen måste vara inne senast kl. 23.59 söndag den 28 november och vinnarna dras dagen efter, någon gång under måndagen den 29 november.
Jag kommer att delta i denna tävling då jag inte har någon av böckerna, och trots att jag har önskat mig dem i present så har jag inte kunnat få dem på grund av vissa skäl. Och jag ÄLSKAR såklart The Vampire Diaries!!!!!!!!
Och vem vill inte ha det officiella soundtracket? Jag fullkomligt ÄLSKAR alla låtarna från TVD och jag tycker att de gör ett jättebra jobb med att leta upp passande låtar :)
Du kan själv delta genom att klicka här eller på bilden :)
Kommentarer
1
becca

Hellu.Jag har läst böckerna och jag menar oftast så tycker man bäst om böckerna men jag tycker sserien är mycket bättre ;) hehe



Älskar din blogg!!!

http://beccaslife.webblogg.se/
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback