IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Okej, nu, efter att ha sett trailern för säsong två ett par hundra gånger och fått spel varje gång, så kan jag lugna ner mig tillräckligt mycket för att skriva om gårdagens Comic Con.
Som dem flesta vet så är Comic Con en slags tillställning, där olika skådespelare (oftast huvudrollerna) till olika serier, samt regissiören m.m. svarar på frågor från publiken, och ibland presenterar en trailer av något slag.
Igår så avslöjade dem en trailer för säsong 2 av The Vampire Diaries, tyvärr så kan jag inte lägga ut den eftersom den är olagligt filmad, d.v.s , trailern har inte kommit ut offeciellt ännu, så jag tänker inte bryta mot någon lag.
Bara så att ni vet så kommer alla kommentarer med länkar etc. att tas bort, då det är olagligt och avslöjande för folk som inte har sett klart säsong 1 ännu.
Här kommer lite bilder från gårdagen.


Från vänster; Peter Roth, Nina Dobrev, Paul Wesley, Barry Meyer, Ian Somerhalder & Phil Kent

Från vänster: Michael Trevino, Matt Davis, Paul Wesley, Nina Dobrev, Ian Somerhalder & Steven R. Mqueen

Ian Somerhalder, Kolla dessa otroligt gulliga valpögon.. man drunknar i dem

Paul Wesley i en ljusare hårfärg..




Det blir mer uppdatering sen, för nu ska jag tillbringa två timmar i bilen påväg mot mitt landställe där internet är väääldigt segt, så om ni saknar uppdateringen ett par dagar så vet ni varför.

Kommentarer
1
nathalie

hur kan man se trailern för säsong 2 ? ;) <3

2
nathalie

jag har sett säsong 1 ;) <3

3
Alicia

Puppyeyes, I like it <3

http://twilightdiaries.blogg.se/
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback