IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den

Svar på kommentar, STORA SPOILERS FÖR DIG SOM EJ
HAR SETT HELA SÄSONG 1

Naima om Säsong 2 av the vampire diaries:
Hej jag skulle vilja ställen en fråga om the vampire diaries sista
avsnittet för jag har sett det om och om men jag förstod inte den här biten
Jo varför svimmar tyler han är väl ingen vampyr asså varför får han
ont i huvudet?och sen hans ögon är hemska kan du förklara för mig det?:)
Tack

Klicka HÄR för mitt svar.
Kommentarer
1
Naima

Har du köpt böckerna eller har du lånat dem?isåfall vart har du lånat de eller köpt

2
lilli

Kan inte du typ göra ett inlägg på dig asså skriva om dig och lägga ut en bild på dig:)

3
Icedreams

Är det någon som vet varför inte Ian skriver så mycket på t.ex. Twitter nu för tiden? Tänkte ifall det är något jag har missat? :)

http://icedream-s.blogspot.com/
Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback