IAN SOMERHALDER BLOGG.SE - Sveriges största källa om Ian Somerhalder
Publicerat den
Det finns många av er som skriver frågor i kommentarerna utan att länka någon blogg eller hemsida som jag kan svara till, så jag skulle tycka att det det blir enklare om ni klickar på kontakta mig knappen till höger i menyn, då kommer det upp en ruta där du kan ställa din fråga.
Tack på förhand :)
Kolla åt höger så hittar ni en text där det står; Klicka här för att kontakta mig
Klicka på texten så kommer ni till en sida där ni kan ställa er fråga.
Kommentarer
1
Anonym

OK:) MEN

VART?

2
Anonym

Ska värkligen Ian bara vara med i 44 avsnitt, i the vampire diaries. Eller är hela serien slut då?:) För att det står på ians karriär.

det är något fel med min hotmail. Så kan inte du göra en artikel om den frågan(i din blogg)

Tack för jag vill så gärna få svar på den frågan

tack

Namn

Mail

WWW

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback